.k.0.R.e.A. - day V & VI : beauty lies in the eys of beholders...



ye..aku lagi yang mengupdate lagi kerana aku bosan dan sekiranye aku tidak berbuat begini..aku mungkin akan transform jadi anak gajah...akan tetapi, memandangkan aku terlampau banyak
bercakap sebelum ini, kali ini entry ini akan menjadi picture-based entry...

day V : we are NAMINARIANS...the beauty of the world makes you want a DSLR...even though you don't know how to use it properly...


pintu pelabuhan ke nami island...nami island adalah pulau cerita winter sonata..sekiranya anda tidak tahu winter sonata itu apa, anda bukan rakyat malaysia...hahaha:p

tatkala ternampak bendera Malaysia, kami girang tidak terkata...almaklumlah, hampir seminggu di perhatikan seperti makhluk asing planet namek...

tiada apa yang perlu diterangkan di sini...ini umpama landmark seperti tugu negara yang orang akan amek gambar apabila ternampak sahaja....

ini pintu gerbang di atas nami island...

kelihatan seorang pakcik yang sedang hangat bercinta cuba melarikan diri dari termasuk dalam gambar ini...pakcik itu kelihatan sudah tua...aku rasa dia takut kantoi dengan isteri dia yang dia keluar dating dengan perempuan lain.....PERHATIAN : kepada isteri sebenar pakcik, sekiranya anda sedang nak tuntut cerai dan wang sara hidup, sila hubungi saya di blog ini, harga gambar boleh dirunding....sekali lagi aku terdigress dengan mereka cerita...maafkan aku, lately aku sedang mengikuti drama berunsur peguam....

ye, kami dengki dengan snowman yang sedang bercinta ini..kami sedang cuba memisahkan mereka...
ada ke tengah-tengah panas ni diorang tidak cair..power of love betul...
mereka sedang berbincang tentang hala tuju hubungan mereka...

kami bertiga tidak pernah menonton drama ini, tetapi kami ambil je gambar dengan mereka...yela, they are everywhere on the island....nak xnak terpaksala...aku ni, walaupun tak pernah tengok cerita tu, aku rasa aku cam pernah tengok keseluruhan episode after balik dari pulau tersebut....

bila ada pokok...kenala amek gambar-gambar begini...sekarang fahamkah kalian mengapa aku rasa nak ada DSLR eventho aku xdela reti pun nak pakai dia...

budak-budak korea di belakang itu baru lepas lompat dari kerusi kerana mereka mahu gambar yang melompat....



day VII : of shopping,qiller's last day and padlocks...

ini di area nandaemun market...

ini bukan boyfriend iran qiller...ini pakcik jual kebab yang jadi member kitorang yang dipandang hina oleh makcik-makcik korea...

ini adalah persekitaran namsan seoul tower...banyak gila pasangan kekasih meletak mangga disini...aku rasa satu hari nanti, menara ini mungkin roboh sebab mangga-mangga ini berat sangat...
night view yang cantik...angin terlampau kuat...tripod pun bergoyang...menghasilkan gambar yang tidak sharp...ini adalah salah satu alasan kenapa aku takde DSLR...umpama memberi buku kepada monyet...

kebetulan ada mangga dalam beg ziha...kami ingin juga terbabit dalam misi menumbangkan tower itu...

closing remarks on SEOUL:
1. remaja-remaja SEOUL sangat sakan bercinta
2. mereka juga suka melakukan vandalisme
3. makcik-makcik di SEOUL memang jakon tengok anda...oleh itu, anda tengokla mereka kembali...tapi itu hanya membuatkan anda kelihatan jakon juga...tapi kita kan pelancong...we ought to be fascinated...
4. pemandu-pemandu kereta di SEOUL sangat ganas...
5. SEOUL mungkin tidak seindah TOKYO, tapi kos hidup di SEOUL rendah berbanding TOKYO...
6. artis korea tidak keluar melepak seperti orang biasa...jangan harap nak bertemu mereka...hahahaha:p..artis malaysia pun susah nak jumpa...tapi hari tu aku jumpa tam spider yang dah x popular lagi...aku takde pun teringin nak ambil autograph dia...

p/s: sepatutnye ada lg dua gambar...tapi aku terdelete masa tgh tekan bakcspace...malas nak upload balik...it's taking forever tau...

Labels: edit post
0 Responses

Post a Comment